Ogłoszenie


OGŁOSZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Kojszówka w gminie Maków Podhalański


Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. 2017 poz. 1073 z późn.zm.), art. 54 ust. 2, 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. 2017 poz. 1405 z późń.zm.) oraz Uchwały Nr XXIX.282.2017 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 25 października 2017 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Kojszówka w gminie Maków Podhalański

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Kojszówka w gminie Maków Podhalański


Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 02.07.2018 r. do 23.07.2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, codziennie w godzinach urzędowania.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany części planu odbędzie się w dniu 11.07.2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, sala 28 o godz. 10.

Zgodnie z art. 18 ust.1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany części planu miejscowego, może wnieść uwagi.

Uwagi do projektu należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego:

  • na adres Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
  • drogą elektroniczną: poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na
    platformie ePUAP opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisane przy pomocy
    profilu zaufanego ePUAP,

z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 06.08.2018 r.

Zgodnie z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2, 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa w okresie udostępnienia do publicznego wglądu.

Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2
i ust. 3 przywoływanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.08.2018 r. w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, na jego adres lub drogą elektroniczną.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.



Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Paweł Sala


MPZP

Kojszówka zał 1

Uchwała Kojszówka zmiana

UZASADNIENIE Kojszówka zmiana

Prognoza

Oświadczenie

Prognoza Kojszówka zmiana punktowa

Załącznik graficzny



OGŁOSZENIE

I Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na rok 2018



Tabela 1- Kwoty dotacji dla przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych



Lp.

Rodzaj

Roczna kwota dotacji w zł

1.

Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli

5.584,83

2.

Podstawowa kwota dotacji dla ucznia oddziału przedszkolnego zorganizowanego w szkole podstawowej

6.484,87



BURMISTRZ

Makowa Podhalańskiego

ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko

dyrektora

  1. Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Białce  Białka 334, 34-220 Maków Podhalański
  2. Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Reja w Grzechyni,  Grzechynia 314, 34-220 Maków Podhalański


  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. z 2017r. poz. 1597)
  2. Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2017r. poz. 1587) oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
  2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:

- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej- w przypadku nauczyciela akademickiego, albo  stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres dom korespondencji):

  1. poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2 świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
  2. poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
  3. poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku polskim (Dz.U. z 2011r. poz. 224 i 455, z 2015r. poz. 1132 oraz z 2017r. poz. 60) – w przypadku cudzoziemca,
  4. poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
  5. oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
  6. oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2017r.poz. 1311)
  8. oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990r. oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2016r.poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017r. poz. 1530) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972r.,
  9. poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
  10. poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  11. oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela ( Dz.U. z 2017r. poz. 1189) lub w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016r., poz. 1842, z późn.zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego
  12. oświadczenia, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych:
  1. Na żądanie organu prowadzącego publiczne przedszkole, publiczną szkołę lub publiczną placówkę kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w pkt od 4 do 7 i 12 do 13
  2. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu i dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej .......................”, w terminie do dnia 27 marca 2018r. do godz. 15.00 w Gminnym Zarządzie Placówek Oświatowych budynek Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, pokój nr 24. W przypadku składania ofert w postaci elektronicznej, oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty
  3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Makowa Podhalańskiego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie


Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Paweł Sala

Maków Podhalański, 12.03.2018r.




1 SUIKPZ cześć tekstowa

2 SUIKPZ cześć graficzna

3 prognoza



Maków Podhalański, 8 marca 2018 r.


OGŁOSZENIE

Burmistrza Makowa Podhalańskiego


o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu II zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn.


Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z póź. zm. )

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu II zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do uchwały nr XVII.143.2016 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 15 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia ww. zmiany studium, w dniach od 16 marca 2018 r. do 17 kwietnia 2018 r. ,

w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, pok. Nr 28, w godzinach od 7 15 do 15 15 wraz z publikacją na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim www.makow-podhalanski.pl.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium odbędzie się w dniu 10 kwietnia 2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, pok. Nr 28, o godzinie 11 00 - 1200.

Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy, osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu zmiany studium.

Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 maja 2018 r.


Ponadto na podstawie art. 39 ust.1, art. 46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) w okresie wyłożenia do publicznego wglądu zapewnia się możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. zmiany studium, z możliwością zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, w miejscu i terminach podanych powyżej.


Dane o dokumentach stanowiących dokumentację sprawy zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, o którym mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.).

Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi w postępowaniu dotyczącym strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 9 maja 2018 r.:

  • w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,

34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3,

  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: email: urzad@makow-podhalanski.pl

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.


Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Paweł Sala


Zam. Marcin Cz. 06.03.2018r


OGŁOSZENIE

Burmistrza Makowa Podhalańskiego


o przystąpieniu do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański

w gminie Maków Podhalański


Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim uchwały Nr XXX.298.2017 z dnia 29 listopada 2017 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański, w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do ww. uchwały.


Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu miejscowego.

Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3 w terminie do dnia 23 marca 2018 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.


Ponadto na podstawie art. 39 ust.1, art. 40, art. 46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański przyjętego Uchwałą Nr X/81/07 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia: 29 sierpnia 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 837, poz. 5495 z dnia: 30 listopada 2007 r.) wraz z prognozą oddziaływania ww. projektu zmiany planu na środowisko.

Z niezbędną dokumentacją sprawy, zgromadzoną na tym etapie postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. projektu zmiany planu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, w godzinach pracy urzędu.

Wnioski i uwagi związane z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu ww. projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko mogą być zgłaszane w terminie do dnia 23 marca 2018 r.:

  • w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,

              34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3,

  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres email: urzad@makow-podhalanski.pl

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.




Burmistrz Makowa Podhalańskiego

                                                                                                                                                             Paweł Sala


Maków Podhalański, 1 marca 2018r.


Zam. Marcin Cz. 01.03.2018r






OGŁOSZENIE

Podstawowa kwota dotacji na rok 2018 i statystyczna liczba uczniów



Tabela 1- Kwoty dotacji dla przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych


Lp.

Rodzaj

Roczna kwota dotacji w zł

1.

Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli

5.586,29

2.

Podstawowa kwota dotacji dla ucznia oddziału przedszkolnego zorganizowanego w szkole podstawowej

6.487,25



Tabela 2 - Statystyczna liczba uczniów wykazanych w SIO wg stanu na 30.09.2017 r. w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Maków Podhalański

Rodzaj uczniów

Suma wszystkich

Uczniowie w przedszkolu publicznym

72

Uczniowie w oddziałach przedszkolnych

323






Zarządzenie nr 120.38.2018

Burmistrza Makowa Podhalańskiego

z dnia 17 stycznia 2018 r.



w sprawie : ogłoszenia konkursu (naboru) na wolne stanowisko urzędnicze – referent w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim.


Działając na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm.), Zarządzenia nr 120.9.2015 Burmistrza Makowa Podhalańskiego z 04 marca 2015 roku w sprawie: regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze -


z a r z ą d z a m , co następuje:


§ 1


Ogłaszam konkurs na stanowisko referenta w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim.

§2


W celu przeprowadzenia postępowania konkursowego powołuję Komisję konkursową (Rekrutacyjną ) w składzie:


1. Maria Stec przewodniczący komisji

2. Maria Czarniak sekretarz komisji

3. Andrzej Sobczuk członek komisji


§ 3


Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone
w ogłoszeniu o konkursie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.






Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Paweł Sala




Załącznik do Zarządzenia Nr 120.38.2018

Burmistrza Makowa Podhalańskiego z dnia 17 stycznia 2018r.


BURMISTRZ MAKOWA PODHALAŃSKIEGO MAKÓW PODHALAŃSKI

O g ł a s z a    n a b ó r


na wolne stanowisko urzędnicze – referent

w Referacie Finansowym Maków Podhalański


1. Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego : (formalne)

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe : magister - specjalność : finanse, rachunkowość i kierunki pokrewne,
  3. niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  5. biegła obsługa komputera i znajomość programów księgowych jednostek budżetowych,
  6. nieposzlakowana opinia
  7. co najmniej roczny staż pracy.


Uwaga : osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w postępowaniu.


  1. Wymagania dodatkowe : (będące przedmiotem oceny )
  1. biegła obsługa komputera w szczególności programów księgowych,
  2. wiedza w zakresie przepisów :
    1. ustawy o rachunkowości,
    2. ustawy o finansach publicznych,
    3. ustawy o samorządzie gminnym,
    4. kodeksu postępowania administracyjnego,
    5. ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
    6. ustawy ordynacja podatkowa,
  3. komunikatywność,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. umiejętność klarownego formułowania myśli w mowie i piśmie,


Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik z testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.


  1. Zakres wykonywanych zadań w szczególności :


  1. prowadzenie obsługi najemców wspólnot mieszkaniowych,
  2. ewidencja opłaty skarbowej,
  3. ewidencja opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi,
  4. księgowanie, egzekucja, sprawozdawczość


  1. Warunki pracy :
  1. miejsce pracy: Urząd Miejski Maków Podhalański, ul.Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  3. czas pracy – 40 godzin tygodniowo, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 do 15.15 .
  4. praca przy komputerze.


5. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%;



Wymagane dokumenty :

  1. życiorys (CV)
  2. list motywacyjny
  3. dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/ - kserokopie
  4. kwestionariusz osobowy
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia itp.) – kserokopie,
  6. kserokopie świadectw pracy,
  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art.13a ustawy o pracownikach samorządowych.



6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, lub
  2. przesłać pocztą elektroniczną na adres:  urzad@makow-podhalanski.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub
  3. pocztą na adres urzędu,
  4. oferty składane elektronicznie będą przyjmowane tylko w przypadku opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym – (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 262, ze zm.)
  5. aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  6. oferty niekompletne zostaną odrzucone,
  7. wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
    (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być zgodne z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm.) opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” .

z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Referacie Finansowym”  

w terminie do dnia 30 stycznia 2018 roku, do godz. 15.00.


Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie o naborze opublikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Maków Podhalański.

8. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne i przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego,
a następnie rozmowy kwalifikacyjnej (termin powyższy będzie również na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim).

9. Z wybranym kandydatem, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

 Osoba, która po raz pierwszy podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, podlegać będzie służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.

W przypadku kandydatów posiadających staż pracy na stanowisku urzędniczym
w administracji samorządowej, tj. w:

  1. urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich jednostkach organizacyjnych,
  2. starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
  3. biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
  4. biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego

umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony wynoszący dłużej niż 6 miesięcy lub na czas nieokreślony.  Osoba taka może zostać zwolniona z obowiązku odbywania służby przygotowawczej. Zwolnienie nie zwalnia z egzaminu.




Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim.


Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Paweł Sala


Regulamin naboru



GK.6722.6.2017


OGŁOSZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kojszówka w Gminie Maków Podhalański wraz z prognozą oddziaływania na środowisko



Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r., poz.1073) oraz w związku z art. 39 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405),

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim Uchwały Nr XXVII.282.2017 z dnia 25 października 2017 r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kojszówka w Gminie Maków Podhalański oraz o przystąpieniu do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko dla w/w zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.


Granice opracowania w/w planu miejscowego określa mapa stanowiąca załącznik graficzny do powyższej Uchwały.


Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski dotyczące w/w projektu zmiany miejscowego planu oraz do postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.


Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.


Wnioski mogą być wnoszone:

w formie pisemnej na adres:


Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim

ul. Szpitalna 3
34-220 Maków Podhalański

ustnie do protokołu w Referacie Gospodarki Komunalnej

34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, p. 20

za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: gp@makow-podhalańśki.pl



Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.





Burmistrz Makowa Podhalańskiego






GK.6722.5.2017                                                                                                                                       Maków Podhalański, 26.10.2017




OGŁOSZENIE


o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański




Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1073) oraz art. 39 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim Uchwały Nr XXVI.239.2017 z dnia 13 czerwca 2017r.oraz Uchwały Nr XXVII.257.2017 z dnia 26 lipca 2017r. o przystąpieniu do zmian części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański Zmiany planu obejmują tereny określone na załącznikach graficznych w/w uchwał stanowiących ich integralne części.


Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu.


Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim

(34-220 Maków Podhalański; ul. Szpitalna 3) w terminie do: dnia 20 listopada 2017r.



Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.




Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Treść Uchwały 239

Treść Uchwały 257





Załącznik nr 1


INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI


Na podstawie art. 72 ust. 6 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2016.353 ze zmianami)


WOJEWODA MAŁOPOLSKI

zawiadamia o wydaniu 20 lipca 2017 r. decyzji Nr 22/BZ/2017 znak: WI-XI.7840.1.114.2017.EB o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę , na wniosek z 22.06.2017 r. złożony 23 czerwca 2017 r. przez inwestora: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne „Eko-Skawa” sp. z o.o., ul. 3 Maja 40A, 34-220 Maków Podhalański, działającego przez pełnomocnika Katarzyna Rokicka, adres do korespondencji: Biprokom-Kraków S.A., Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej – rurociągu tłocznego ścieków Ø160mm – odcinek L=18,0m w pasie terenu zamkniętego w km 6,182 toru kolejowego linii 98 Sucha Beskidzka – Chabówka, na działce nr 872/11, obręb Maków Podhalański, jednostka ewidencyjna Maków Podhalański, w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzechynia (od punktu włączenia w Makowie Podhalańskim do osiedla Nowakówka w Grzechyni) . Adres zamierzenia budowlanego: województwo małopolskie, powiat suski, gmina Maków Podhalański, miejscowość Maków Podhalański, jednostka ewidencyjna 121506_4 Maków Podhalański, obręb ewidencyjny Maków Podhalański, nr działki ewidencyjnej 872/11.


Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią ww. decyzji Wojewody Małopolskiego dotyczącej przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko oraz dokumentacją sprawy w Oddziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej I Instancji Wydziału Infrastruktury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, ul. Basztowa 22, pokój 67, tel. 12 39 21 667, w dniach i godzinach pracy Urzędu: poniedziałek w godz. 9 00–1700, wtorek – piątek w godz. 7 30–1530.





OGŁOSZENIE

o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański – etap A

Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2016, poz. 778 z późn. zm.), art. 54 ust. 2,3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XXXV/372/2014 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 29 stycznia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański oraz uchwały Nr XX.180.2016 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 16 listopada 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański

zawiadamiam o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu

projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański – etap A

Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 02.06.2017 r. do 23.06.2017 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, codziennie w godzinach urzędowania.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu odbędzie się w dniu 20.06.2017 r. w siedzibie OSP Maków Podhalański, ul. Kościuszki 2 o godz. 15 00.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.

Uwagi do projektu należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego:

  • na adres Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
  • drogą elektroniczną: poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na
    platformie ePUAP opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisane przy pomocy
    profilu zaufanego ePUAP,

z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 07.07.2017 r.

Zgodnie z art. 39, art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2, 3 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa w okresie udostępnienia do publicznego wglądu.

Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2 i ust. 3, przywoływanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.07.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, na jego adres lub drogą elektroniczną.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.


Burmistrz Makowa Podhalańskiego


MPZP undefined

Prognoza



OGŁOSZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w gminie Maków Podhalański



Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2016, poz. 778 z późn. zm.), art. 54 ust. 2,3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XXII.204.2017 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 1 lutego 2017 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w gminie Maków Podhalański

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu

projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w gminie Maków Podhalański


Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 02.06.2017 r. do 23.06.2017 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, codziennie w godzinach urzędowania.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu odbędzie się w dniu 20.06.2017 r. w siedzibie OSP Maków Podhalański, ul. Kościuszki 2 o godz. 16 30.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.

Uwagi do projektu należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego:

  • na adres Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
  • drogą elektroniczną: poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na
    platformie ePUAP opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisane przy pomocy
    profilu zaufanego ePUAP,

z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 07.07.2017 r.

Zgodnie z art. 39, art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2, 3 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa w okresie udostępnienia do publicznego wglądu.

Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2 i ust. 3, przywoływanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.07.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, na jego adres lub drogą elektroniczną.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.


Burmistrz Makowa Podhalańskiego


MPZP

Prognoza

25.05.2017r




OGŁOSZENIE

o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański – etap A

Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 778 z późniejszymi zmianami), art. 54 ust. 2,3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późniejszymi zmianami) oraz uchwały Nr XXXVIII/399/2014 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański oraz uchwały Nr XX.181.2016 Rady Miejskiej
w Makowie Podhalańskim z dnia 16 listopada 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański,

zawiadamiam o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu

projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański – etap A

Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 23.05.2017 r. do 13.06.2017 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego 
w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, codziennie w godzinach urzędowania .

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu odbędzie się w dniu 13.06.2017 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, sala 28 o godz. 11.00 .

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.

Uwagi do projektu należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego:

  • na adres Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
  • drogą elektroniczną: poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na 
    platformie ePUAP opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisane przy pomocy 
    profilu zaufanego ePUAP,

z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 27.06.2017 r.

Zgodnie z art. 39, art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2, 3 ustawy o udostępnieniu informacji 
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa w okresie udostępnienia do publicznego wglądu.

Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko- stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2 
i ust. 3, przywoływanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia27.06.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, na jego adres lub drogą elektroniczną.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.

Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Juszczyn Prognoza II WYŁOŻENIE

Juszczyn zał 1

Juszczyn_zał_2A

Juszczyn_zał_2B

Juszczyn_zał_3A

Juszczyn_zał_3B

Juszczyn_zał_4A

Juszczyn_zał_4B

Rysunek

Juszczyn Sekcja 1-23

Uchwała

Ustalenia JUSZCZYN

Uzasadnienie Juszczyn





OGŁOSZENIE

Burmistrza Makowa Podhalańskiego

o przystąpieniu do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków

zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony

w miejscowości Juszczyn

Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim uchwały nr XVII.143.2016 z dnia 15 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn, w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały.

Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące wyżej wymienionej zmiany studium.

Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, w terminie do dnia 7 czerwca 2017 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Ponadto na podstawie art. 39 ust.1, art. 40, art. 46 pkt 1, art. 54 ust.2 i ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Z niezbędną dokumentacją sprawy, zgromadzoną na tym etapie postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. projektu zmiany studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, w godzinach pracy urzędu.

Wnioski i uwagi związane z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu ww. projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko mogą być zgłaszane w terminie do dnia 7 czerwca 2017 r.

  • w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,

34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3,

  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: email: gp@makow-podhalanski.pl

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.

Burmistrz Makowa Podhalańskiego

Paweł Sala






Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze


Burmistrz Makowa Podhalańskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w gminnej jednostce organizacyjnej w Gminie Maków Podhalański

Stanowisko pracy: Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim - w wymiarze 1 etatu.



Niezbędne wymagania od kandydatów :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. posiadać wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: pedagogika o specjalności praca socjalna, polityka społeczna, psychologia,
  6. specjalizacja w zakresie organizacji pomocy społecznej,
  7. 5 letni staż pracy w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej
  8. znajomość przepisów prawnych w zakresie:
  • ustawa o pomocy społecznej,
  • ustawa o świadczeniach rodzinnych,
  • ustawa o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,
  • ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
  • ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  • ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  • ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o finansach publicznych,
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • Kodeks Pracy,
  • Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
  • ustawa o dostępie do informacji publicznej wraz z aktami wykonawczymi do ustawy,
  • ustawa o ochronie danych osobowych,

Dodatkowe wymagania od kandydatów będące przedmiotem oceny :

  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  2. Umiejętność poprawnego formułowania decyzji,
  3. Umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
  4. Samodzielność i kreatywność,
  5. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów,
  6. Odporność na stres.
  1. Posiadanie prawa jazdy,
  2. Przedstawienie koncepcji rozwoju i funkcjonowania Ośrodka z uwzględnieniem wykorzystania środków zewnętrznych w perspektywie finansowej na lata 2017-2020,


Zakres podstawowych zadań na stanowisku:


  1. Kierowanie Ośrodkiem Pomocy Społecznej, zwanym dalej „Ośrodkiem” oraz reprezentowanie go na zewnątrz na podstawie udzielonego przez Burmistrza pełnomocnictwa;
  2. Organizowanie pracy ośrodka oraz ustalanie organizacji wewnętrznej i zadań Ośrodka w regulaminie organizacyjnym;
  3. Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ustawie o rachunkowości, a w szczególności:


a) szacowanie potrzeb finansowych na funkcjonowanie Ośrodka i wykonywanie zadań należących do zakresu jego działania oraz składania do Burmistrza i Wojewody zapotrzebowania na środki finansowe z budżetu gminy i z budżetu państwa na każdy rok kalendarzowy,

b) opracowywanie planu finansowego Ośrodka, to jest planu dochodów i wydatków na każdy rok budżetowy,

c) rzetelne, celowe, oszczędne i zgodne z prawem dysponowanie środkami publicznymi oraz poprawne rozliczanie ich wykorzystania z budżetem gminy i budżetem państwa,
d) zapewnienie prowadzenia rachunkowości jednostki, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o rachunkowości oraz w rozporządzeniach Ministra Finansów, zapewnienie posiadania wyodrębnionego od Urzędu Miejskiego konta wyodrębnionych ksiąg rachunkowych,

e) opracowanie pisemnych zasad rachunkowości jednostki, w tym planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, instrukcji inwentaryzacyjnej i innych wymaganych przepisami prawa dokumentów,

f) ustalenie i wdrożenie w Ośrodku procedur kontroli zarządczej, z uwzględnieniem standardów kontroli określonych przez Ministra Finansów oraz zapewnienie wykonywania kontroli;


  1. Zabezpieczenie prowadzenia spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, w zakresie określonym w odpowiednich przepisach prawa a w szczególności:
  1. zapewnienia szkolenia pracowników z zakresu przepisów bhp i ochrony przeciwpożarowej,
  2. kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne i okresowe,
  3. prowadzenie rejestru i dokumentacji wypadków przy pracy,
  4. załatwianie spraw związanych z utrzymaniem i konserwacją sprzętu przeciwpożarowego;
  1. Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg na podległych pracowników oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  2. Podejmowanie wszelkich działań mających na celu zapewnienie wykonywania przez Ośrodek zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w Statucie jednostki, w ustawach i uchwałach Rady;
  3. Koordynacja realizacji Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka;
  4. Sporządzanie i przedstawianie Radzie Miejskiej corocznych sprawozdań z działalności Ośrodka;
  5. Współdziałanie w realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii;
  6. Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej;
  7. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Burmistrzem w celu łagodzenia skutków bezrobocia;
  8. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz prowadzenie spraw związanych z ogłaszaniem otwartych konkursów na realizacją zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej – na zasadach określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  9. Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, oraz w pozostałych sprawach przekazanych do prowadzenia Ośrodkowi – na podstawie upoważnień udzielonych przez Burmistrza lub Radę Miejską odrębnymi dokumentami;
  10. Sprawowanie nadzoru i ponoszenie odpowiedzialności za terminowe i zgodne z prawem prowadzenie przez podległych pracowników wszelkich spraw należących do właściwości Ośrodka określonych w Statucie Ośrodka, uchwałach Rady, zarządzeniach Burmistrza oraz odpowiednich ustawach i innych aktach normatywnych;
  11. Wykonywanie innych nie wymienionych zadań należących do Kierownika Ośrodka określonych w ustawach o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i innych aktach prawnych wyższego rzędu, uchwałach Rady Miejskiej i zarządzeniach Burmistrza;
  12. Sporządzenie analiz, informacji i sprawozdań z zakresu działania Ośrodka;
  13. Kierowanie pracą Ośrodka poprzez organizowanie pracy podległych pracowników oraz udzielanie im pomocy i instruktażu przy załatwianiu spraw;
  14. Prowadzenie kontroli wewnętrznej podległych pracowników;
  15. Badanie efektywności przyznania pomocy w miejscu zamieszkania klienta,
  16. Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów przedkładanych za pośrednictwem burmistrza organom gminy;
  17. Prowadzenie, w zakresie należącym do właściwości działania Ośrodka spraw związanych z:

a)obronnością kraju,

b) przeciwdziałaniem zagrożeniom i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona kryzysu;

  1. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz innych tajemnic ustawowo chronionych oraz zasad określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych i Instrukcji zarządzania systemem informatycznym obowiązujących w Ośrodku;
  2. Udostępnianie informacji publicznej na zasadach i w trybie określonym w ustawie o dostępie do informacji publicznej oraz Statucie Gminy, w tym przekazywanie informacji o jednostce w celu zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i utrzymanie tych informacji w stałej aktualności;
  3. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im pomocy i wyjaśnień;
  4. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia oraz uczestniczenie w doskonaleniu zawodowym;
  5. Podejmowanie działań mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie zawodowe pracowników;
  6. Koordynacja dożywiania dzieci,
  7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Makowa Podhalańskiego.



Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV,
  3. własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016,poz.922) na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
  5. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
  7. kwestionariusz osobowy kandydata.
  8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902.),
  9. koncepcja funkcjonowania Ośrodka z uwzględnieniem wykorzystania perspektywy finansowej na lata 2017-2020, przygotowana w formie prezentacji w programie Power Point, lub papierowej





Informacja o warunkach pracy na stanowisku:



  1. Zatrudnienie od 1 stycznia 2017 roku
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat),
  3. Wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych
  4. Praca w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim oraz na terenie Gminy Maków Podhalański,
  5. Budynek przystosowany do osób niepełnosprawnych,
  6. Stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku.
  7. Czas pracy - przeciętnie 40 godzin na tydzień w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,



  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski Maków Podhalański, 34-220 Maków Podhalański w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim ” do dnia 14 października 2016 r. do godz.13.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu ).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane . Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Maków Podhalański http://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski/Article/id,240820.html oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016,poz.992.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016poz. 902)

W miesiącu wrześniu 2016 r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.