Ogłoszenie
BURMISTRZ
Makowa Podhalańskiego
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko
dyrektora
- Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Białce Białka 334, 34-220 Maków Podhalański
- Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Reja w Grzechyni, Grzechynia 314, 34-220 Maków Podhalański
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. z 2017r. poz. 1597)
- Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2017r. poz. 1587) oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej- w przypadku nauczyciela akademickiego, albo stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby
niebędącej nauczycielem,
oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres dom korespondencji):
- poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2 świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
- poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
- poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku polskim (Dz.U. z 2011r. poz. 224 i 455, z 2015r. poz. 1132 oraz z 2017r. poz. 60) – w przypadku cudzoziemca,
- poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2017r.poz. 1311)
- oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990r. oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2016r.poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017r. poz. 1530) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972r.,
- poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
- poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
- oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela ( Dz.U. z 2017r. poz. 1189) lub w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016r., poz. 1842, z późn.zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego
- oświadczenia, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych:
- Na żądanie organu prowadzącego publiczne przedszkole, publiczną szkołę lub publiczną placówkę kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w pkt od 4 do 7 i 12 do 13
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu i dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej .......................”, w terminie do dnia 27 marca 2018r. do godz. 15.00 w Gminnym Zarządzie Placówek Oświatowych budynek Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, pokój nr 24. W przypadku składania ofert w postaci elektronicznej, oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty
- Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Makowa Podhalańskiego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
Paweł Sala
Maków Podhalański, 12.03.2018r.
Maków Podhalański, 8 marca 2018 r.
OGŁOSZENIE
Burmistrza Makowa Podhalańskiego
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu II zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn.
Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z póź. zm. )
zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu II zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do uchwały nr XVII.143.2016 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 15 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia ww. zmiany studium, w dniach od 16 marca 2018 r. do 17 kwietnia 2018 r. ,
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, pok. Nr 28, w godzinach od 7 15 do 15 15 wraz z publikacją na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim www.makow-podhalanski.pl.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium odbędzie się w dniu 10 kwietnia 2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, pok. Nr 28, o godzinie 11 00 - 1200.
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy, osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu zmiany studium.
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 maja 2018 r.
Ponadto na podstawie art. 39 ust.1, art. 46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) w okresie wyłożenia do publicznego wglądu zapewnia się możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. zmiany studium, z możliwością zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, w miejscu i terminach podanych powyżej.
Dane o dokumentach stanowiących dokumentację sprawy zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, o którym mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.).
Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi w postępowaniu dotyczącym strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 9 maja 2018 r.:
- w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: email: urzad@makow-podhalanski.pl
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
Paweł Sala
Zam. Marcin Cz. 06.03.2018r
OGŁOSZENIE
Burmistrza Makowa Podhalańskiego
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański
w gminie Maków Podhalański
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim uchwały Nr XXX.298.2017 z dnia 29 listopada 2017 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański, w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do ww. uchwały.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu miejscowego.
Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3 w terminie do dnia 23 marca 2018 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Ponadto na podstawie art. 39 ust.1, art. 40, art. 46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański przyjętego Uchwałą Nr X/81/07 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia: 29 sierpnia 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 837, poz. 5495 z dnia: 30 listopada 2007 r.) wraz z prognozą oddziaływania ww. projektu zmiany planu na środowisko.
Z niezbędną dokumentacją sprawy, zgromadzoną na tym etapie postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. projektu zmiany planu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, w godzinach pracy urzędu.
Wnioski i uwagi związane z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu ww. projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko mogą być zgłaszane w terminie do dnia 23 marca 2018 r.:
- w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres email: urzad@makow-podhalanski.pl
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
Paweł Sala
Maków Podhalański, 1 marca 2018r.
Zam. Marcin Cz. 01.03.2018r
OGŁOSZENIE
Podstawowa kwota dotacji na rok 2018 i statystyczna liczba uczniów
Tabela 1- Kwoty dotacji dla przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych
Lp. |
Rodzaj |
Roczna kwota dotacji w zł |
1. |
Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli |
5.586,29 |
2. |
Podstawowa kwota dotacji dla ucznia oddziału przedszkolnego zorganizowanego w szkole podstawowej |
6.487,25 |
Tabela 2 - Statystyczna liczba uczniów wykazanych w SIO wg stanu na 30.09.2017 r. w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Maków Podhalański
Rodzaj uczniów |
Suma wszystkich |
Uczniowie w przedszkolu publicznym |
72 |
Uczniowie w oddziałach przedszkolnych |
323 |
Zarządzenie nr 120.38.2018
Burmistrza Makowa Podhalańskiego
z dnia 17 stycznia 2018 r.
w sprawie : ogłoszenia konkursu (naboru) na wolne stanowisko urzędnicze – referent w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim.
Działając na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm.), Zarządzenia nr 120.9.2015 Burmistrza Makowa Podhalańskiego z 04 marca 2015 roku w sprawie: regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze -
z a r z ą d z a m , co następuje:
§ 1
Ogłaszam konkurs na stanowisko referenta w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim.
§2
W celu przeprowadzenia postępowania konkursowego powołuję Komisję konkursową (Rekrutacyjną ) w składzie:
1. Maria Stec przewodniczący komisji
2. Maria Czarniak sekretarz komisji
3. Andrzej Sobczuk członek komisji
§ 3
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone
w ogłoszeniu o konkursie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
Paweł Sala
Załącznik do Zarządzenia Nr 120.38.2018
Burmistrza Makowa Podhalańskiego z dnia 17 stycznia 2018r.
BURMISTRZ MAKOWA PODHALAŃSKIEGO MAKÓW PODHALAŃSKI
O g ł a s z a n a b ó r
na wolne stanowisko urzędnicze – referent
w Referacie Finansowym Maków Podhalański
1. Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego : (formalne)
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe : magister - specjalność : finanse, rachunkowość i kierunki pokrewne,
- niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- biegła obsługa komputera i znajomość programów księgowych jednostek budżetowych,
- nieposzlakowana opinia
- co najmniej roczny staż pracy.
Uwaga : osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w postępowaniu.
- Wymagania dodatkowe : (będące przedmiotem oceny )
- biegła obsługa komputera w szczególności programów księgowych,
- wiedza w zakresie przepisów :
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy ordynacja podatkowa,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność klarownego formułowania myśli w mowie i piśmie,
Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik z testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
- Zakres wykonywanych zadań w szczególności :
- prowadzenie obsługi najemców wspólnot mieszkaniowych,
- ewidencja opłaty skarbowej,
- ewidencja opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi,
- księgowanie, egzekucja, sprawozdawczość
- Warunki pracy :
- miejsce pracy: Urząd Miejski Maków Podhalański, ul.Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- czas pracy – 40 godzin tygodniowo, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 do 15.15 .
- praca przy komputerze.
5. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%;
Wymagane dokumenty :
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/ - kserokopie
- kwestionariusz osobowy
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia itp.) – kserokopie,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art.13a ustawy o pracownikach samorządowych.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, lub
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: urzad@makow-podhalanski.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub
- pocztą na adres urzędu,
- oferty składane elektronicznie będą przyjmowane tylko w przypadku opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym – (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 262, ze zm.)
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty niekompletne zostaną odrzucone,
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być zgodne z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm.) opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” .
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Referacie Finansowym”
w terminie do dnia 30 stycznia 2018 roku, do godz. 15.00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie o naborze opublikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Maków Podhalański.
8. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne i przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia testu
kwalifikacyjnego,
a następnie rozmowy kwalifikacyjnej (termin powyższy będzie również na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim).
9. Z wybranym kandydatem, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
Osoba, która po raz pierwszy podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, podlegać będzie służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.
W przypadku kandydatów posiadających staż pracy na stanowisku urzędniczym
w administracji samorządowej, tj. w:
- urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich jednostkach organizacyjnych,
- starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
- biurach związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
- biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego
umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony wynoszący dłużej niż 6 miesięcy lub na czas nieokreślony. Osoba taka może zostać zwolniona z obowiązku odbywania służby przygotowawczej. Zwolnienie nie zwalnia z egzaminu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
Paweł Sala
GK.6722.6.2017
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kojszówka w Gminie Maków Podhalański wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r., poz.1073) oraz w związku z art. 39 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim Uchwały Nr XXVII.282.2017 z dnia 25 października 2017 r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kojszówka w Gminie Maków Podhalański oraz o przystąpieniu do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko dla w/w zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Granice opracowania w/w planu miejscowego określa mapa stanowiąca załącznik graficzny do powyższej Uchwały.
Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski dotyczące w/w projektu zmiany miejscowego planu oraz do postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Wnioski mogą być wnoszone:
w formie pisemnej na adres:
Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim
ul. Szpitalna 3
34-220 Maków Podhalański
ustnie do protokołu w Referacie Gospodarki Komunalnej
34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, p. 20
za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: gp@makow-podhalańśki.pl
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
GK.6722.5.2017 Maków Podhalański, 26.10.2017
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1073) oraz art. 39 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim Uchwały Nr XXVI.239.2017 z dnia 13 czerwca 2017r.oraz Uchwały Nr XXVII.257.2017 z dnia 26 lipca 2017r. o przystąpieniu do zmian części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Maków Podhalański w gminie Maków Podhalański Zmiany planu obejmują tereny określone na załącznikach graficznych w/w uchwał stanowiących ich integralne części.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu.
Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim
(34-220 Maków Podhalański; ul. Szpitalna 3) w terminie do: dnia 20 listopada 2017r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI
Na podstawie art. 72 ust. 6 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2016.353 ze zmianami)
WOJEWODA MAŁOPOLSKI
zawiadamia o wydaniu 20 lipca 2017 r. decyzji Nr 22/BZ/2017 znak: WI-XI.7840.1.114.2017.EB o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę , na wniosek z 22.06.2017 r. złożony 23 czerwca 2017 r. przez inwestora: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne „Eko-Skawa” sp. z o.o., ul. 3 Maja 40A, 34-220 Maków Podhalański, działającego przez pełnomocnika Katarzyna Rokicka, adres do korespondencji: Biprokom-Kraków S.A., Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej – rurociągu tłocznego ścieków Ø160mm – odcinek L=18,0m w pasie terenu zamkniętego w km 6,182 toru kolejowego linii 98 Sucha Beskidzka – Chabówka, na działce nr 872/11, obręb Maków Podhalański, jednostka ewidencyjna Maków Podhalański, w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzechynia (od punktu włączenia w Makowie Podhalańskim do osiedla Nowakówka w Grzechyni) . Adres zamierzenia budowlanego: województwo małopolskie, powiat suski, gmina Maków Podhalański, miejscowość Maków Podhalański, jednostka ewidencyjna 121506_4 Maków Podhalański, obręb ewidencyjny Maków Podhalański, nr działki ewidencyjnej 872/11.
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią ww. decyzji Wojewody Małopolskiego dotyczącej przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko oraz dokumentacją sprawy w Oddziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej I Instancji Wydziału Infrastruktury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, ul. Basztowa 22, pokój 67, tel. 12 39 21 667, w dniach i godzinach pracy Urzędu: poniedziałek w godz. 9 00–1700, wtorek – piątek w godz. 7 30–1530.
OGŁOSZENIE
o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański – etap A
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2016, poz. 778 z późn. zm.), art. 54 ust. 2,3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) oraz
uchwały Nr XXXV/372/2014 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 29 stycznia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański oraz uchwały Nr XX.180.2016 Rady Miejskiej w Makowie
Podhalańskim z dnia 16 listopada 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla
obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański
zawiadamiam o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w Gminie Maków Podhalański – etap A
Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 02.06.2017 r. do 23.06.2017 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, codziennie w godzinach urzędowania.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu odbędzie się w dniu 20.06.2017 r. w siedzibie OSP Maków Podhalański, ul. Kościuszki 2 o godz. 15 00.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi do projektu należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego:
- na adres Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
- drogą elektroniczną: poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na
platformie ePUAP opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisane przy pomocy
profilu zaufanego ePUAP,
z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 07.07.2017 r.
Zgodnie z art. 39, art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2, 3 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa w okresie udostępnienia do publicznego wglądu.
Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2 i ust. 3, przywoływanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.07.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, na jego adres lub drogą elektroniczną.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w gminie Maków Podhalański
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2016, poz. 778 z późn. zm.), art. 54 ust. 2,3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) oraz
uchwały Nr XXII.204.2017 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 1 lutego 2017 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w gminie Maków Podhalański
zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Białka w gminie Maków Podhalański
Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 02.06.2017 r. do 23.06.2017 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, codziennie w godzinach urzędowania.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu odbędzie się w dniu 20.06.2017 r. w siedzibie OSP Maków Podhalański, ul. Kościuszki 2 o godz. 16 30.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi do projektu należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego:
- na adres Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
- drogą elektroniczną: poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na
platformie ePUAP opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisane przy pomocy
profilu zaufanego ePUAP,
z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 07.07.2017 r.
Zgodnie z art. 39, art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2, 3 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa w okresie udostępnienia do publicznego wglądu.
Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na zasadach określonych w art. 18 ust. 2 i ust. 3, przywoływanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.07.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, na jego adres lub drogą elektroniczną.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
25.05.2017r
OGŁOSZENIE
o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański – etap A
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 778 z późniejszymi zmianami), art. 54 ust. 2,3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity
Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późniejszymi zmianami) oraz uchwały Nr XXXVIII/399/2014 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański oraz
uchwały Nr XX.181.2016 Rady Miejskiej
w Makowie Podhalańskim z dnia 16 listopada 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański,
zawiadamiam o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Juszczyn w Gminie Maków Podhalański – etap A
Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 23.05.2017 r. do 13.06.2017 r. w
siedzibie Urzędu Miejskiego
w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, codziennie w godzinach urzędowania .
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu odbędzie się w dniu 13.06.2017 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, sala 28 o godz. 11.00 .
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi do projektu należy składać na piśmie do Burmistrza Makowa Podhalańskiego:
- na adres Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
- drogą elektroniczną: poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na
platformie ePUAP opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisane przy pomocy
profilu zaufanego ePUAP,
z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 27.06.2017 r.
Zgodnie z art. 39, art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2, 3 ustawy o udostępnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa w okresie
udostępnienia do publicznego wglądu.
Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko- stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić na
zasadach określonych w art. 18 ust. 2
i ust. 3, przywoływanej na wstępie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia27.06.2017 r. w Urzędzie
Miejskim w Makowie Podhalańskim, na jego adres lub drogą elektroniczną.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
Juszczyn Prognoza II WYŁOŻENIE
Rysunek
Uchwała
OGŁOSZENIE
Burmistrza Makowa Podhalańskiego
o przystąpieniu do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony
w miejscowości Juszczyn
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Makowie Podhalańskim uchwały nr XVII.143.2016 z dnia 15 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn, w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały.
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące wyżej wymienionej zmiany studium.
Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, w terminie do dnia 7 czerwca 2017 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Ponadto na podstawie art. 39 ust.1, art. 40, art. 46 pkt 1, art. 54 ust.2 i ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Maków Podhalański, obejmującej teren położony w miejscowości Juszczyn, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Z niezbędną dokumentacją sprawy, zgromadzoną na tym etapie postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. projektu zmiany studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, w godzinach pracy urzędu.
Wnioski i uwagi związane z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu ww. projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko mogą być zgłaszane w terminie do dnia 7 czerwca 2017 r.
- w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim,
34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: email: gp@makow-podhalanski.pl
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
Paweł Sala
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Makowa Podhalańskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w gminnej jednostce organizacyjnej w Gminie Maków Podhalański
Stanowisko pracy: Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim - w wymiarze 1 etatu.
Niezbędne wymagania od kandydatów :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadać wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: pedagogika o specjalności praca socjalna, polityka społeczna, psychologia,
- specjalizacja w zakresie organizacji pomocy społecznej,
- 5 letni staż pracy w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej
- znajomość przepisów prawnych w zakresie:
- ustawa o pomocy społecznej,
- ustawa o świadczeniach rodzinnych,
- ustawa o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,
- ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- Kodeks Pracy,
- Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej wraz z aktami wykonawczymi do ustawy,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
Dodatkowe wymagania od kandydatów będące przedmiotem oceny :
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- Umiejętność poprawnego formułowania decyzji,
- Umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
- Samodzielność i kreatywność,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów,
- Odporność na stres.
- Posiadanie prawa jazdy,
- Przedstawienie koncepcji rozwoju i funkcjonowania Ośrodka z uwzględnieniem wykorzystania środków zewnętrznych w perspektywie finansowej na lata 2017-2020,
Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
- Kierowanie Ośrodkiem Pomocy Społecznej, zwanym dalej „Ośrodkiem” oraz reprezentowanie go na zewnątrz na podstawie udzielonego przez Burmistrza pełnomocnictwa;
- Organizowanie pracy ośrodka oraz ustalanie organizacji wewnętrznej i zadań Ośrodka w regulaminie organizacyjnym;
- Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ustawie o rachunkowości, a w szczególności:
a) szacowanie potrzeb finansowych na funkcjonowanie Ośrodka i wykonywanie zadań należących do zakresu jego działania oraz składania do Burmistrza i Wojewody
zapotrzebowania na środki finansowe z budżetu gminy i z budżetu państwa na każdy rok kalendarzowy,
b) opracowywanie planu finansowego Ośrodka, to jest planu dochodów i wydatków na każdy rok budżetowy,
c) rzetelne, celowe, oszczędne i zgodne z prawem dysponowanie środkami publicznymi oraz poprawne rozliczanie ich wykorzystania z budżetem gminy i budżetem
państwa,
d) zapewnienie prowadzenia rachunkowości jednostki, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o rachunkowości oraz w rozporządzeniach Ministra Finansów,
zapewnienie posiadania wyodrębnionego od Urzędu Miejskiego konta wyodrębnionych ksiąg rachunkowych,
e) opracowanie pisemnych zasad rachunkowości jednostki, w tym planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, instrukcji inwentaryzacyjnej i innych wymaganych przepisami prawa dokumentów,
f) ustalenie i wdrożenie w Ośrodku procedur kontroli zarządczej, z uwzględnieniem standardów kontroli określonych przez Ministra Finansów oraz zapewnienie wykonywania kontroli;
- Zabezpieczenie prowadzenia spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, w zakresie określonym w odpowiednich przepisach prawa a w szczególności:
- zapewnienia szkolenia pracowników z zakresu przepisów bhp i ochrony przeciwpożarowej,
- kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne i okresowe,
- prowadzenie rejestru i dokumentacji wypadków przy pracy,
- załatwianie spraw związanych z utrzymaniem i konserwacją sprzętu przeciwpożarowego;
- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg na podległych pracowników oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- Podejmowanie wszelkich działań mających na celu zapewnienie wykonywania przez Ośrodek zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w Statucie jednostki, w ustawach i uchwałach Rady;
- Koordynacja realizacji Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka;
- Sporządzanie i przedstawianie Radzie Miejskiej corocznych sprawozdań z działalności Ośrodka;
- Współdziałanie w realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii;
- Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej;
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Burmistrzem w celu łagodzenia skutków bezrobocia;
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz prowadzenie spraw związanych z ogłaszaniem otwartych konkursów na realizacją zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej – na zasadach określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, oraz w pozostałych sprawach przekazanych do prowadzenia Ośrodkowi – na podstawie upoważnień udzielonych przez Burmistrza lub Radę Miejską odrębnymi dokumentami;
- Sprawowanie nadzoru i ponoszenie odpowiedzialności za terminowe i zgodne z prawem prowadzenie przez podległych pracowników wszelkich spraw należących do właściwości Ośrodka określonych w Statucie Ośrodka, uchwałach Rady, zarządzeniach Burmistrza oraz odpowiednich ustawach i innych aktach normatywnych;
- Wykonywanie innych nie wymienionych zadań należących do Kierownika Ośrodka określonych w ustawach o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i innych aktach prawnych wyższego rzędu, uchwałach Rady Miejskiej i zarządzeniach Burmistrza;
- Sporządzenie analiz, informacji i sprawozdań z zakresu działania Ośrodka;
- Kierowanie pracą Ośrodka poprzez organizowanie pracy podległych pracowników oraz udzielanie im pomocy i instruktażu przy załatwianiu spraw;
- Prowadzenie kontroli wewnętrznej podległych pracowników;
- Badanie efektywności przyznania pomocy w miejscu zamieszkania klienta,
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów przedkładanych za pośrednictwem burmistrza organom gminy;
- Prowadzenie, w zakresie należącym do właściwości działania Ośrodka spraw związanych z:
a)obronnością kraju,
b) przeciwdziałaniem zagrożeniom i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona kryzysu;
- Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz innych tajemnic ustawowo chronionych oraz zasad określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych i Instrukcji zarządzania systemem informatycznym obowiązujących w Ośrodku;
- Udostępnianie informacji publicznej na zasadach i w trybie określonym w ustawie o dostępie do informacji publicznej oraz Statucie Gminy, w tym przekazywanie informacji o jednostce w celu zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i utrzymanie tych informacji w stałej aktualności;
- Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im pomocy i wyjaśnień;
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia oraz uczestniczenie w doskonaleniu zawodowym;
- Podejmowanie działań mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych i doskonalenie zawodowe pracowników;
- Koordynacja dożywiania dzieci,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Makowa Podhalańskiego.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016,poz.922) na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
- kwestionariusz osobowy kandydata.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902.),
- koncepcja funkcjonowania Ośrodka z uwzględnieniem wykorzystania perspektywy finansowej na lata 2017-2020, przygotowana w formie prezentacji w programie Power Point, lub papierowej
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Zatrudnienie od 1 stycznia 2017 roku
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat),
- Wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych
- Praca w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim oraz na terenie Gminy Maków Podhalański,
- Budynek przystosowany do osób niepełnosprawnych,
- Stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku.
- Czas pracy - przeciętnie 40 godzin na tydzień w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,
- Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski Maków Podhalański, 34-220 Maków Podhalański w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim ” do dnia 14 października 2016 r. do godz.13.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu ).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane . Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Maków Podhalański http://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski/Article/id,240820.html oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016,poz.992.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016poz. 902)
W miesiącu wrześniu 2016 r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
2016.09.29
BŁĄÐ: nie znaleziono widgetu o nazwie galeria