Burmistrz Makowa Podhalańskiego 

ogłasza nabór 

na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. drogownictwa w Urzędzie Miejskim w  Makowie Podhalańskim


1.      Podstawowy zakres zadań realizowanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw w zakresie remontów i inwestycji drogowych oraz bieżącego utrzymania dróg gminnych, chodników,
  2. Prowadzenie spraw w zakresie oznakowania dróg gminnych i wewnętrznych;
  3. Prowadzenie ewidencji dróg i mostów zarządzanych przez Gminę,
  4. Wydawanie zezwoleń oraz naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego,
  5. Współpraca w postępowaniach dotyczących regulacji stanu prawnego dróg gminnych i wewnętrznych;
  6. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem warunków budowy / przebudowy ogrodzeń od strony dróg gminnych/wewnętrznych;
  7. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń dotyczących zjazdów z dróg gminnych / wjazdów z dróg wewnętrznych;
  8. Uzgadnianie lokalizacji urządzeń i obiektów w sąsiedztwie dróg gminnych i wewnętrznych, wydawanie zaświadczeń w zakresie dostępu do dróg
  9. Reprezentowanie gminy Maków Podhalański w czynnościach geodezyjnych dotyczących dróg gminnych i wewnętrznych
  10. Współpraca w prowadzeniu spraw z zakresu inwestycji drogowych,
  11. Wykonywanie innych zadań nałożonych przez przełożonego.

Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony na etapie zawierania umowy o pracę.

2.      Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego :  (formalne)

  1. posiada obywatelstwo polskie, lub jest obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. posiada wykształcenie wyższe techniczne, preferowane w zakresie budownictwa, inżynierii środowiskowej i kierunków podobnych (wymagane potwierdzenie, że w czasie studiów kandydat uczęszczał i zaliczył minimum dwa przedmioty w zakresie budownictwa)
  3. legitymuje się co najmniej rocznym stażem pracy na stanowisku związanym z  zakresem wymaganiami na stanowisku objętym naborem;
  4. posiada nieposzlakowaną opinię;
  5. niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych

3. Wymagania dodatkowe : (będące przedmiotem oceny )

  • znajomość specyfiki funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
  • odporność na stres,
  • sumienność, rzetelność, komunikatywność, kreatywność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  • gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • wysoka kultura osobista.
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność klarownego formułowania myśli w mowie i piśmie,

4. Warunki pracy: 

  1. miejsce pracy: Urząd Miejski Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3,  34-220 Maków Podhalański,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  3. czas pracy – 40 godzin  tygodniowo,  w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy.
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.

5. Informacje  o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia   osób niepełnosprawnych w Urzędzie  Miejskim w Makowie  Podhalańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%;

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenia:
    - „Oświadczam, że nie byłem/am prawomocnie skazany/a za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.”
    - „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych.”
    - „Oświadczenie, że posiadam nieposzlakowaną opinię.”
    - „Oświadczam, że mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.”
    - „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”
  8. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą  w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim  (biuro obsługi)  z dopiskiem „Nabór na stanowisko kosztorysowania, projektowania i przygotowania inwestycji drogowych”  w terminie do 30 września 2024 r. do godz. 15.00 .

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do biura obsługi urzędu.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela:  Paweł Barzycki  – tel. 33 8749734

7. Dodatkowe informacje:

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.

W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim  www.bip.makow-podhalanski.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.mako-podhalanski.pl.

Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim.

Wyłoniony kandydat, zobowiązany jest przed zawarciem umowy o pracę dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane, po zakończeniu procedury naboru.

Ogłaszający nabór zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Burmistrz Makowa Podhalańskiego

    mgr inż. Michał Surmiak



Załączniki:

  1. Zarządzenie(pdf, 99.44KB)