Burmistrz Makowa Podhalańskiego
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. drogownictwa w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim
1. Podstawowy zakres zadań realizowanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw w zakresie remontów i inwestycji drogowych oraz bieżącego utrzymania dróg gminnych, chodników,
- Prowadzenie spraw w zakresie oznakowania dróg gminnych i wewnętrznych;
- Prowadzenie ewidencji dróg i mostów zarządzanych przez Gminę,
- Wydawanie zezwoleń oraz naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego,
- Współpraca w postępowaniach dotyczących regulacji stanu prawnego dróg gminnych i wewnętrznych;
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem warunków budowy / przebudowy ogrodzeń od strony dróg gminnych/wewnętrznych;
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń dotyczących zjazdów z dróg gminnych / wjazdów z dróg wewnętrznych;
- Uzgadnianie lokalizacji urządzeń i obiektów w sąsiedztwie dróg gminnych i wewnętrznych, wydawanie zaświadczeń w zakresie dostępu do dróg
- Reprezentowanie gminy Maków Podhalański w czynnościach geodezyjnych dotyczących dróg gminnych i wewnętrznych
- Współpraca w prowadzeniu spraw z zakresu inwestycji drogowych,
- Wykonywanie innych zadań nałożonych przez przełożonego.
Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony na etapie zawierania umowy o pracę.
2. Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego : (formalne)
- posiada obywatelstwo polskie, lub jest obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiada wykształcenie wyższe techniczne, preferowane w zakresie budownictwa, inżynierii środowiskowej i kierunków podobnych (wymagane potwierdzenie, że w czasie studiów kandydat uczęszczał i zaliczył minimum dwa przedmioty w zakresie budownictwa)
- legitymuje się co najmniej rocznym stażem pracy na stanowisku związanym z zakresem wymaganiami na stanowisku objętym naborem;
- posiada nieposzlakowaną opinię;
- niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
3. Wymagania dodatkowe : (będące przedmiotem oceny )
- znajomość specyfiki funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
- odporność na stres,
- sumienność, rzetelność, komunikatywność, kreatywność,
- umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- wysoka kultura osobista.
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność klarownego formułowania myśli w mowie i piśmie,
4. Warunki pracy:
- miejsce pracy: Urząd Miejski Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- czas pracy – 40 godzin tygodniowo, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy.
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
5. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%;
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia:
- „Oświadczam, że nie byłem/am prawomocnie skazany/a za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.”
- „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych.”
- „Oświadczenie, że posiadam nieposzlakowaną opinię.”
- „Oświadczam, że mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.”
- „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.” - inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim (biuro obsługi) z dopiskiem „Nabór na stanowisko kosztorysowania, projektowania i przygotowania inwestycji drogowych” w terminie do 30 września 2024 r. do godz. 15.00 .
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do biura obsługi urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Paweł Barzycki – tel. 33 8749734
7. Dodatkowe informacje:
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim www.bip.makow-podhalanski.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.mako-podhalanski.pl.
Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim.
Wyłoniony kandydat, zobowiązany jest przed zawarciem umowy o pracę dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane, po zakończeniu procedury naboru.
Ogłaszający nabór zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
mgr inż. Michał Surmiak
Załączniki: