
Burmistrz Makowa Podhalańskiego
ogłasza nabór
na stanowisko urzędnicze – ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim
1. Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych europejskich oraz krajowych na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy,
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów,
- prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami gminy w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych,
- nadzorowanie realizacji zadań oraz koordynacja działań wykonawców w projektach współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,
- promocja realizowanych projektów wdrażanych z udziałem środków pozabudżetowych,
- wszelkie inne działania mające na celu pozyskanie środków finansowych dla samorządu gminnego i jego mieszkańców.
- Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku;
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- staż pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych oraz krajowych;
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektu, przygotowywania wniosku o dofinansowanie, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu;
- znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych, w tym zasad kwalifikowania wydatków;
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji;
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz;
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres;
- inicjatywa, kreatywność i zaangażowanie;
- ukończył studia w kierunku związanym z administracją publiczną, zarządzaniem,
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym, szczególnie pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku);
- umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie funduszy pomocowych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane;
- ukończone formy doskonalenia zawodowego, w szczególności studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami inwestycyjnymi, w tym współfinansowanych z funduszy unijnych;
- dotychczasowa praca w administracji samorządowej lub rządowej;
- doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem środków unijnych – poparte konkretnymi przykładami.
2. Warunki pracy :
- miejsce pracy: Urząd Miejski Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- czas pracy – 40 godzin tygodniowo, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy.
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
2. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%;
3. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- własnoręcznie podpisane oświadczenia:
- „Oświadczam, że nie byłem/am prawomocnie skazany/a za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.”
- „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych.”
- „Oświadczenie, że posiadam nieposzlakowaną opinię.”
- „Oświadczam, że mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.”
- „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Michał Surmiak
Burmistrz Makowa Podhalańskiego