W dniu 19 lutego 2024 r. Stowarzyszenie Miłośników Ziemi Makowskiej złożyło w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023r., poz. 571) ofertę na realizację zadania publicznego w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego pn. „MAKOWSKI JARMARK WIELKANOCNY”.

Uznając celowość realizacji zadania publicznego przez ww. podmiot na podstawie art. 19a ustawy zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.makow-podhalanski.pl.

Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do przedstawionego w ofercie zadania można zgłaszać osobiście w Biurze Obsługi Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański lub drogą elektroniczną na adres: urzad@makow-podhalanski.pl na załączonym formularzu w terminie 7 dni od daty zamieszczenia oferty na stronie internetowej, tj. do dnia 28 lutego 2024 r.



Do Pobrania

  1. Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego (pdf, 243.78KB)
  2. Formularz uwag (docx, 17.22KB)
  3. Ogłoszenie o udzieleniu dotacji w trybie art. 19a(pdf, 57.14KB)
  4. Zarządzenie Nr 0050.989.2024 z dn. 29.02.2024r. ws.…(pdf, 51.39KB)